top of page

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Priporočamo, da pred uporabo naše spletne trgovine preberete naslednje pogoje. Če nadaljujete z nakupovanjem v naši spletni trgovini Calendarium, ste seznanjeni in sprejemate vse splošne pogoje poslovanja. Jernej Kočar s.p. si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje v spletni trgovini Calendarium. Vse spremembe so pravno zavezujoče za stranke in Jernej Kočar s.p., zato priporočamo, da redno pregledujete pogoje pogodbe.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Splošni pogoji spletne trgovine Calendarium so sestavljeni v skladu
z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Calendarium je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Jernej Kočar s.p., v nadaljevanju ponudnik/trgovina/Calendarium. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Calendarium, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino Calendarium upravlja podjetje:

Jernej Kočar s.p.

Bevkova ulica 8, Vir

1230 Domžale

Matična št.: 9467904000
Davčna št.: SI51959631

tel. št.: +386 40 247 544

Nova Ljubljanska Banka
BIC / Swift: 
TRR: SI56 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Razpoložljivost informacij

Ponudnik bo potrošniku kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • glavne značilnosti blaga ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, ali digitalni vsebini;

  • firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja

  • končno ceno blaga ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;

  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;

  • plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;

  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;

  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga ali digitalne vsebine;

  • seznanitev z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno;

  • trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe

Osebni podatki

1. Uporaba osebnih podatkov

1.1 Obdelava in izpolnitev naročila: Osebne podatke, ki jih posredujete, uporabljamo za obdelavo vaših naročil,  vaših nakupov in dostavo na vaš želeni naslov za dostavo. To vključuje komunikacijo z vami o statusu vašega naročila in zagotavljanje potrebnih posodobitev.

1.2 Podpora strankam: Vaše osebne podatke lahko uporabimo za odgovarjanje na vaša vprašanja, zagotavljanje podpore strankam in reševanje morebitnih težav, ki jih imate z našimi izdelki ali storitvami.

1.3 Tržna komunikacija : Z vašim soglasjem vam lahko pošiljamo promocijska e-poštna sporočila ali glasila o naših izdelkih, posebnih ponudbah, opuščenih blagajnah ali prihajajočih dogodkih. Prejemanja takšnih sporočil se lahko kadar koli odjavite tako, da sledite navodilom za odjavo v e-poštnih sporočilih ali se obrnete neposredno na nas.

1.4 Skladnost s pravnimi predpisi: Vaše osebne podatke lahko uporabimo in razkrijemo v skladu z veljavnimi zakoni, predpisi, pravnimi postopki ali izvršljivimi vladne zahteve. To vključuje zaščito naših pravic, zasebnosti, varnosti in lastnine, pa tudi pravic naših strank in javnosti.

Razpoložljivost informacij

Ponudnik bo potrošniku kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • glavne značilnosti blaga ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, ali digitalni vsebini;

  • firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja

  • končno ceno blaga ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;

  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;

  • plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;

  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;

  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga ali digitalne vsebine;

  • seznanitev z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno;

  • trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe

Izdaja računa

Calendarium po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na +386 40 247 544.

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,

  • ime in priimek kupca,

  • naslov kupca

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Odstop od pogodbe

Skladno z določili ZVPot-1 lahko potrošnik odstopi od pogodbe v roku 14 dni, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik lahko odstop od pogodbe javi podjetju tako, da sporoči pisno, z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe.

Dokazno breme za breme glede uveljavljene pravice od odstopa od pogodbe, nosi
potrošnik. 

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe,
ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma
oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru
odstopa od pogodbe mora Ponudnik v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta
plačila, ki so bili potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji
naročila), z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če
se je potrošnik izrecno strinjal z drugim plačilnim stredstvom. Prejetih
plačil, ki jih je Ponudnik iz navedenega razloga dolžan vrniti, slednji ne
vrača gotovinsko.

Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru vračila blaga in odstopa od pogodbe skladno z določili ZVPot-1 Uporabnik krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej ne velja za pravne osebe.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni tel.: +386 40 247 544.

Varovanje podatkov

Podjetje Jernej Kočar s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

 

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

bottom of page